East Marketing
Scopul proiectului
Încurajarea antreprenoriatului și a ocupării pe cont propriu prin susținerea înființării a 36 de întreprinderi cu profil non-agricol în zona urbană din Regiunea de Nord-Est. Proiectul se constituie ca un răspuns integrat pentru viitorii antreprenori la nivelul regiunii N-E: măsuri de formare a competențelor antreprenoriale, sprijin în elaborarea planurilor de afaceri, concurs de planuri de afacere, stagii de practică, consultanță și mentorat pentru îmbunătățirea planurilor de afacere, organizarea de evenimente de susținere a antreprenoriatului, organizarea de cursuri de inițiere în contabilitate, decontarea sumelor aferente planurilor de afacere, monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate.
Obiectivele specifice ale proiectului
- Dezvoltarea competențelor antreprenoriale a 300 de persoane din grupul țintă prin furnizarea de cursuri de formare antreprenorială în scopul de a genera un număr cât mai mare de afaceri la nivelul Regiunii de Nord-Est;
- Facilitarea și sprijinirea demarării și dezvoltării de afaceri private/individuale de către membrii grupului țintă prin acordarea a 36 de ajutoare de minimis pentru cele mai bune planuri de afaceri din Regiunea de Nord-Est;
- Dezvoltarea și promovarea unei analize a mediului antreprenorial (o analiză de macromediu, analiză de ramură: indicatori globali, lupta concurențială, cote de piață ale principalilor concurenți, bariere de intrare/ieșire, potențial de creștere, tendințe/oportunități, etc) la nivelul Regiunii de Nord-Est;
- Formarea competențelor practice în domeniul antreprenoriatului pentru 36 de câștigători ai concursului de planuri de afacere din cadrul proiectului;
- Dezvoltarea mediului de afaceri regional și național prin crearea de noi firme în domenii cu rol economic important și cu influență asupra gradului de ocupare, ce asigură dinamică competitivă, inovare, dezvoltare tehnologică și dau valoare adăugată;
- Dezvoltarea mediului antreprenorial în Regiunea de Nord-Est prin oferirea de asistență de specialitate, consiliere și mentorat pe durata derulării proiectului pentru 36 de start-up-uri nou înființate;
- Creșterea gradului de informare a grupului țintă privind oportunitățile de finanțare, responsabilitate socială, prezentare de softuri utilizate pentru eficientizarea afacerii, brevetare invenții, înregistrarea unei mărci, achiziții intra și extra-comunitare, dezvoltare durabilă, gestionarea contabilității primare;
- Asigurarea efectului multiplicator și pozitiv al proiectului prin diseminarea rezultatelor obținute la nivel regional și organizarea unei conferințe de închidere a proiectului.
Anunturi
Anunț 9 - Privind ...
Anunț pentru Beneficiarii selectați pentru finanțare! 01.05.2019 Stimați beneficiari, Vă ...
Anunturi
Anunț 8 - Privind ...
Anunț pentru Beneficiarii selectați pentru finanțare! 19.04.2019 Stimați beneficiari, Vă ...
Anunturi
Anunț 7 - Metodologia ...
În perioada 16.01.2019 – 15.07.2019 partenerii din proiect implementează Subactivitatea A3.1. ...
Anunturi
Anunț 6
Anunț pentru absolvenții cursului de antreprenoriat! Ca urmare a finalizării cursului de ...
Anunturi
Anunt 5 - Analiza ...
Acțiunea de elaborare a unei Analize a mediului antreprenorial regional este componentă a ...
Anunturi
Anunț 4
Rezultatele finale pentru planurile de afaceri depuse de participanții la programul de ...
Anunturi
Anunt 3
Eastern MArketing Insights anunță lansarea de la data de 21 noiembrie 2018 a unei Sesiunii speciale ...
Anunturi
Anunt 2
CATALOG AFERENT CURSULUI DE COMPETENTE ANTREPRENORIALE 20.11.2018 - Catalog-Gr.20 - NT - ...
Anunturi
Anunt 1
Corrigendum 2 la Metodologia de selectie a grupului tinta: Eastern Marketing Insights ...
Anunturi




































